loading...
ست هدیه مردانه
نازنین بازدید : 76 سه شنبه 18 مرداد 1401 نظرات (0)

طراحی سایت دندانپزشکی دهان و اجزای آن یکی از مهمترین اجزای صورت و مهم ترین قسمت بدن در برقراری روابط اجتماعی بین افراد است. قالب وردپرس برای دندان پزشکی گفتار را می توان مهم ترین وسیله ارتباطی انسان دانست و بدیهی است که دندان ها نقش بسیار مهمی در این رابطه دارند. لبخند زیبایی که چهره همه را نشان می دهد نیز به دلیل همین دندان های زیباست، امروزه افراد برای یافتن و جستجوی دندانپزشک متخصص به اینترنت مراجعه می کنند. سئورز با سابقه درخشان خود در طراحی سایت، به طراحی وب سایت های دندانپزشکی مطابق با استانداردهای جهانی امروزی افتخار می کند.
سئوراز با طراحی وب سایت دندانپزشکی خود بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت باعث می شود که سایت شما در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش یابد.
طراحی سایت ریسپانسیو
با توجه به استفاده روزافزون از موبایل و تبلت برای دسترسی به اینترنت، دارای گرافیک جذاب و رابط کاربر پسند و طراحی ریسپانسیو برای نمایش در موبایل و تبلت می باشد.
هزینه خدمات را ذکر کنید
امکان تعیین قیمت هر گونه درمان یا خدمات انجام شده بر روی دندان و لثه. مانند ارتودنسی، جراحی لثه، کشیدن دندان عقل و غیره.
آدرس دندانپزشک را در Google Maps ثبت کنید
ثبت اطلاعات دقیق مطب دندانپزشکی شامل شماره تلفن، آدرس سایت، آدرس شبکه های اجتماعی و همچنین نمایش آدرس مطب دندانپزشکی در نقشه گوگل.
بهینه سازی وب سایت
سرعت بالای بارگذاری صفحات، مقیاس پذیری و نفوذناپذیری مناسب صفحات، نتایج سئو و بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و در نتیجه افزایش ترافیک وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان وب سایت.
امکان رزرو و تعیین وقت آنلاین
امکان گرفتن یا تغییر نوبت از طریق وب سایت، بدون نیاز به تماس یا مراجعه حضوری با دندانپزشک.
گالری عکس
امکان افزودن عکس با کیفیت از تجهیزات مطب دندانپزشکی و نمای داخلی و خارجی مطب
مشاهده رزومه پزشک
امکان مشاهده رزومه دندانپزشک و تیم دندانپزشکی، مدارک تحصیلی و افتخارات آنها

نازنین بازدید : 68 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

خرید یخچال کوچک متقاضیان زیادی دارد. استفاده از این یخچال‌ها در سال‌های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است. یخچال فریزر کوچک این نوع یخچال به یخچال کوچک هتلی یا یخچال کوچک اداری نیز مشهور است.

زیرا استفاده از آن در هتل‌ها و ادرات بسیار مرسوم است. این یخچال حتی برای استفاده در مسافرت و ویلاهای شخصی نیز خوب است.

زیرا یخچال‌ های کوچک اغلب ارزان هستند. از همین رو می‌توان با هزینه کم نیاز به یخچال را در یک سفر چند روزه را جبران نمود. این امر سبب می‌شود تا عده زیادی به خرید این وسیله تمایل نشان دهند.

باتوجه به التهابات بازار ایران و افزایش روز افزون قیمت‌ها اغلب افراد به دنبال خرید آن از یک فروشگاه معتبر هستند یا به دنبال یک یخچال کوچک ایرانی خوب برای خرید می‌گردند. در ادامه این مطلب شما را در زمینه خرید مینی یخچال برای کاربردهای مختلف کاملاً راهنمایی خواهیم کرد.

خرید یخچال کوچک ارزان
خیلی از افراد به دنبال خرید یخچال کوچک ارزان هستند. علت آن نیز این است که اغلب این یخچال‌ها کابردهای جانبی برای استفاده در اتاق خواب، اتاق خواب هتل‌ها و … را دارند.

از همین رو افراد اغلب مایل نیستند که هزینه زیادی را برای خرید آن بپردازند. اما این نوع یخچال‌ها به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها و اندازه کوچکشان قیمت ارزان‌تری نیز دارند.

همچنین اگر سایز و قابلیت‌های آن کمتر باشد قطعاً قیمت کمتری نیز خواهد داشت. برای مثال یک یخچال کوچک نفراست قیمت بیشتری نسبت به یخچال‌های برفک ساز دارد.

اما همواره برای خرید مینی یخچال ارزان نیازی به کم کردن کیفیت نیست. برای این کار تنها کافیست از یک فروشگاه معتبر و ارزان خرید کنید.

خرید یخچال 5 فوت اداری
خرید یخچال کوچک یا یخچال 5 فوت اداری برای ادارات به‌ویژه اتاق شخصی شما در اداره بسیار کاربردی است. اگر ساعات زیادی را در اداره می‌گذرانید خرید این یخچال به شما توصیه می‌شود.

زیرا به‌راحتی می‌توانید انواع نوشیدنی و میوه را در آن نگه‌دارید و در مواقع لزوم از مهمان‌های خود پذیرایی نمایید. در عین حال نیز غذا و سایر مواردی که برای ماندگاری به دمای پایین‌تری نیاز دارند نیز می‌توانند در آن جای گیرند.

در کنار تمام این مزایا این یخچال کوچک از قیمت کمی برخوردار است و جلوه زشتی را به دفتر شما نمی‌دهد. در کنار تمام قابلیت‌های یک یخچال که برای شما به ارمغان می‌آورد، می‌‌تواند جلوه بصری خوبی را نیز برای دفتر شما داشته باشد.

خرید یخچال کوچک
خرید مینی یخچال برای اتاق خواب
یکی از کاربردهای خاصی که به تازگی برای یخچال‌های کوچک رواج پیدا کرده است، استفاده از آن در اتاق خواب است. این امر سبب شده است تا تقاضا برای خرید یخچال کوچک برای اتاق خواب بالا رود.

اغلب ما عادت داریم که در اتاق خواب از میوه، آب یا آبمیوه در حین استراحت استفاده کنیم. از همین رو اغلب در هنگام خواب حداقل یک پارچ آب در اتاق خواب ایرانیان پیدا می‌شود.

آب داخل این پارچ در طول زمان گرم می‌شود و باز هم در اواسط شب باید به دنبال یخچال آشپزخانه برویم. این عوامل همچنین دور بودن مسافت آشپزخانه تا اتاق خواب، در برخی خانه‌های بزرگ مسبب این موضوع است. از همین رو خرید مینی یخچال برای اتاق خواب مشتریان بسیاری پیدا کرده است.

نازنین بازدید : 145 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

خرید مینی یخچال  شما فضا ندارد؟ بطری های نوشیدنی یا ترشی خود را نمیدانید کجا قرار دهید؟ مغازه دارید؟ هتل؟ برای اینکه این مشکلات حل شود نیاز به یخچال دوم یا یک یخچال کوچک دارید. پس با ما همراه باشید تا در مورد اینکه بهترین یخچال کوچک چیست؟ توضیحاتی را برای شما گوشزد کنیم.

 

 

حالا که در حال مطالعه این مطلب هستید، میدانیم که به دنبال خرید یخچال کوچک هستید. اما نمیدانید که چه برندی یا اینکه چه ظرفیتی (فوت) تهیه کنید. نگران نباشید در این این مطب برای شما یخچال کوچک یا یخچال مینی را به طور کامل معرفی میکنیم تا در خرید آن دچار شک نشوید و اطلاعات کامل را داشته باشید. همه‌ی ما میدانیم که یخچال فریزرمان باید همیشه پر باشد. تا وقتی مهمان داریم دیگر همه چیز در دسترسمان باشد. پس یخچال را پر میکنیم تا لازم نباشد برای خرید لحظه آخر به سوپر مارکت برویم یا منتظر سرویس هایپر مارکت باشیم. خوب یخچال و فریزر هم حجم و ظرفیتی دارد. باید جوری مواد غذایی را در یخچال قرار دهیم تا موقع برداشتن آن، راحت آن را پیدا کنیم.

 

اگر در منزل از ساید بای ساید استفاده میکنید، حتما به این موضوع پی برده اید که این نوع یخچال فریزر ها فضای زیادی ندارند و بیشتر زرق و برق و آپشن دارند. به همین دلیل هم هست که با گذاشتن دو تا ظرف بزرگ، کل فضا را میگیرند و جا برای سایر مواد غذایی نمیگذارند. و اینگونه است که کُفر خانم خانه دار در می آید. یخچال فریزر بالا و پایین بستگی به تعداد افراد خانه و جمعیت خانواده دارند تا ظرفیت  حجم انها انتخاب شود.

 

احتمالا آشپزخانه شما هم به این صورت است که برای قرار دادن لوازم بزرگ، از فضای اختصاصی استفاده میشود. مثلا ساید بای ساید در محل خودش دارای ابعاد و اندازه مخصوص است. لباسشویی و ظرفشویی و ماکروویو هم به همین شکل. اما ما میخواهیم یک فضای دیگر برای قرار دادن یک یخچال دیگر داشته باشیم. بهترین راه برای اینکه فضای نداشته را جبران کنیم، استفاده از یک یخچال کوچک در کنار ساید بای ساید است. که فضای زیادی را نمیگیرد و کار را هم راه می اندازد.

 

از اینجا به بعد در این مطلب، یخچال کوچک که در برند ها و اندازه ها و مشخصات مختلف تولید شده اند را برای شما معرفی میکنیم.

 

یخچال کوچک یا یخچال مینی چیست؟
 

یخچال کوچک یکی از بهترین گزینه ها و جمع و جور ترین دستگاه ها برای استفاده است. معمولا یخچال مینی برای قرار دادن نوشیدنی و مواد غذایی دیگر مانند شیشه های ترشی و سس ها و مواد غذایی دیگر استفاده میشود. در هتل ها که تعداد اتاق ها زیاد است و فضای زیادی برای قرار دادن یخچال فریزر بزرگ وجود ندارد از یخچال کوچک استفاده میشود. یکی دیگر از دلایل استفاده از این دستگاه ها در هتل، بصرفه تر بودن و اقتصادی‌تر بودن آن است. اتاق های دانشجویی دو نفره یا تک نفره هم از دیگر محل هایی است که از یخچال مینی در آن استفاده میشود.

 

انواع یخچال کوچک
از لحاظ موتوری و کارکرد، سه نوع یخچال کوچک داریم.

 

یخچال کمپرسور دار (موتور)
در این نوع یخچال های مینی، از یک موتور و گاز مایع برای خنک کردن کابین یخچال استفاده میشود. این نوع یخچال ها دارای صدا میباشند و این صدا به دلیل استفاده از موتور در دستگاه است. اگر قصد قرار دادن این نوع یخچال را در اتاق خواب خود دارید، در جریان باشید که صدای زیادی دارند.

 

یخچال کوچک کمپرسور دار

 
یخچال ترمو الکتریک
ترموالکتریک، قطعه ای است که در یخچال مینی قرار داده شده است. این دستگاه ها موتور ندارند و به واسطه همین ترموالکتریک کابین یخچال را خنک میکند. این یخچال ها صدا ندارند و فقط صدای فن دستگاه شنیده میشود. به جرات میتوان گفت که بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب است.

 

یخچال ترموالکتریک
یخچال کوچک جذبی
این نوع یخچال ها از مدل ترموالکتریک دار هم کم صدا تر است. در این نوع یخچال ها از مایع و کمپرسور برای خنک کردن فضای یخچال استفاده میشود. و به همین دلیل هم هست که بی صدا هستند.

نازنین بازدید : 69 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟
برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد:

ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام
۱. از داده‌های اینستاگرام استفاده کنید
بعد از اینکه پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل، reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند.
در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد می‌دهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان می‌دهد.

Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان می‌دهد.

اما با ذکر یک مثال بهتر متوجه این معیارها خواهید شد:

فرض کنید که کاربری پست شما را می‌بیند، با بازدید این کاربر از پست شما، یک عدد به تعداد reach پست شما افزوده می‌شود. اگر همان کاربر برای دفعات بعدی به سراغ پست شما بیاید، به ازای هر بازدید یک عدد به تعداد impression شما افزوده خواهد شد.
از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید.

۲. فالوور فیک (تقلبی) نخرید.
خیلی از افراد گمان می‌کنند که با خرید فالوور فیک می‌توانند زودتر به اهداف پیش‌روی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمی‌کنید بلکه باعث می‌شود تا متضرر هم بشوید.

بیشتر بخوانید:

فالوور فیک چیست؟ راه‌های حذف فالوور فیک

به این دلیل که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس چگونه فالوور پیج خود را بالا ببریم؟ جواب شما در ادامه‌ی این مقاله است پس تا انتها با ما همراه باشید.

۳. به صورت مداوم محتوا تولید کنید
یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

اینکه هر روز محتوای جدید منتشر کنید باعث می‌شود تا مخاطب هر روز شما را دنبال کند و در دنیای اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، شما را فراموش نکند. و مزیت دیگر این روش این است که باعث می‌شود تا هر روز بتوانید رفتار مخاطبان را آنالیز کنید و بهتر مسیر خود را مشخص کنید.
۴. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید
استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند. استفاده‌ی به اندازه و درست از هشتگ‌ ایرانی و … می‌تواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود.

۵. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند
بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

افزایش بازدید در اینستاگرام
۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.
یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.

۷. استوری‌ها را دست کم نگیرید
بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری هستند.

شاید قبلا وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما می‌شد، به اولین چیزی که دقت می‌کرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پست‌ها بود، اما اکنون مخاطبان زمانی که وارد پیج می‌شوند، به هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت می‌کنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پست‌ها می‌روند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بالا بردن بازدید اینستاگرام
یکی دیگر از مواردی که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این موضوع است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند.

در استوری راحت‌تر می‌توانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد این‌کار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمی‌شود، بلکه بازدید استوری را کاهش می‌دهد.

نازنین بازدید : 66 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

نام مستعار: ماکان بند

امیر مقاره: ۳ دی ۱۳۷۴ تهران

رهام هادیان: ۷ مرداد ۱۳۷۰ تهران

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): پاپ

ساز(ها): گیتار، کیبورد، ساکسیفون

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تا کنون

ناشرین: آوازی نو

اعضای کنونی: امیر مقاره

رهام هادیان

یاشار خسروی

امیر میلاد نیکزاد

 

بیوگرافی رهام هادیان, خوانندگان ماکان بند
آهنگ های گروه ماکان بند جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک است

 

"ماکان بند" نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" میباشد. "یاشار خسروی" آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

 

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان درخصوص همکاری خود با گروه گفت:سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

 

 

نام "ماکان" از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.
دستبند های جذااااب گالری ریسه رو دیدی؟ یه سر به این سایت بزن

تنها با ثبت نام در اینجا درآمد ارزی داشته باشید! عجله کنید و این فرصت را از دست ندهید


همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

 

بیوگرافی رهام هادیان, خوانندگان ماکان بند
گروه ماکان بند متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" میباشد

 

یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است و این گروه را تشکیل داده و همچنین شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی می نماید. گروه ماکان بند اولین آلبوم رسمی خود را به نام دیوونه بازی در 31 مرداد 96 روانه بازار موسیقی کشورمان کردند که این آلبوم شامل 12 قطعه خواهد بود.همچنین تک آهنگ های این گروه به نام هر بار این درو و بارون جزو اهنگ های محبوب این گروه به حساب می اید.

 

بیوگرافی رهام هادیان, خوانندگان ماکان بند
رهام هادیان یکی از خوانندگان گروه ماکان بند است 

 

بیوگرافی رهام هادیان:

رهام هادیان زاده تهران و متولد هفتم مردادماه سال هزار و سیصد و هفتاد (1370/5/7) میباشد.

وی از همان نوجوانی علاقه بسیاری به ساخت ملودی و آهنگسازی پیدا کرد و همین باعث شد که از همان دوره به صورت تجربی شروع به فعالیت نماید. ناگفته نماند که همراه با آهنگسازی به ترانه سرایی نیز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرایی نیز بسیار با استعداد و موفق ظاهر شد.

نکته بارز رهام از نظر رفتاری شوخ بودن وی میباشد که این شاخصه در اجراهای صحنه و حتی در کلیپ های منتشر شده از این گروه به خوبی نمایان میباشد. رهام هادیان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد میباشد.

نازنین بازدید : 67 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

بسیاری از وب سایت ها با زبان های مختلفی ارائه می شوند اما با انجام یک تنظیم ساده در مرورگر کروم می توان به تمام مطالب این وب سایت ها دسترسی پیدا کرد. در گوگل کروم شما می توانید به زبان های مختلف به ترتیب اولویت دهید تا قبل از اینکه صفحات وب رندر شوند گوگل کروم بررسی کند که آیا زبان های مورد نظر شما را به ترتیبی که در لیست قرار داده اید پشتیبانی می کند یا خیر، در صورت پشتیبانی صفحه با زبان مورد نظر شما نمایش داده می شود. امروز  به شما نحوه تغییر زبان گوگل کروم و رفع مشکل تغییر زبان پیشفرض این مرورگر را آموزش خواهیم داد.

آموزش تصویری فارسی سازی گوگل کروم و تغییر زبان به انگلیسی و..

How to Change the Default Language in Google Chrome

شما می توانید زبان پیش فرض گوگل کروم را به انگلیسی یا هر زبان دیگری تغییر دهید و از زبان مورد نظر خود برای مطالعه صفحات وب استفاده کنید، این کار از طریق منوی تنظیمات این مرورگر قابل اعمال است.با تغییر زبان تمام منوها و ابزارها به زبان جدید کانورت می شوند و اگر وب سایت چند زبانه ای را برای مطالعه انتخاب کرده باشید گوگل کروم مناسب ترین آن را براساس زبان انتخابی شما نمایش خواهد داد. قبلا در انزل وب ۴ روش رفع مشکل و تغییر زبان فایرفاکس در ویندوز کامپیوتر را به شما آموزش دادیم، در ادامه ما سعی داریم به شما کمک کنیم تا زبان پیش فرض گوگل کروم را تغییر دهید.

آموزش تصویری فارسی سازی گوگل کروم و تغییر زبان به انگلیسی و...

پیشنهاد میکنیم از ۱۳ افزونه و اپ برای استفاده کاربردی تر از مرورگر کروم در زمانی آفلاین هستید حتما بهره ببرید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

گوگل کروم را باز کنید و از قسمت بالا – سمت راست روی سه نقطه عمودی کلیک کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

از منوی ظاهر شده Settings را انتخاب کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

اسکرول را پایین بکشید و روی Advanced کلیک کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

روی Language کلیک کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

Add languages را انتخاب کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه Add را کلیک کنید. توجه داشته باشید که در اینجا زبان آلمانی انتخاب شده است اما شما می توانید تغییر زبان گوگل کروم از انگلیسی به روسی، فارسی و دیگر زبان ها را به همین صورت انجام دهید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

در کنار قسمت Language که در قسمت قبل انتخاب کردید سه نقطه عمودی وجود دارد روی آن کلیک کنید و گزینه Display Google Chrome in this language را انتخاب کنید. روی Relaunch کلیک کنید تا مرورگر گوگل کروم بسته و باز شود و زبان پیش فرض تغییر کند.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

برای رفع مشکل زبان پیشفرض و تغییر اولیویت یک زبان می توانید روی علامت سه نقطه کنار زبان مورد نظر خود کلیک کنید و Move to the top را انتخاب کنید تا به بالاترین نقطه لیست منقل شود و یا Move UP را انتخاب کنید تا به یک سطح بالاتر انتقال پیدا کند. با کلیک روی Remove هم می توانید زبان را از لیست حذف کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

اما در صورتی که می خواهید وقتی که از یک صفحه بازدید می کنید گوگل ترنسلیت برای شما ظاهر شود و متن سایت برای شما ترجمه شود از منوی کنار زبان روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و گزینه Offer to translate pages in this language را انتخاب کنید.

نحوه تغییر زبان گوگل کروم

علاوه بر تغییر زبان گوگل کروم شما می توانید از تم های تاریک برای تغییر ظاهر گوگل کروم استفاده کنید.

چگونه زبان گوگل را فارسی کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمام مراحل انجام به همان صورتی است که در بالا توضیح دادیم شما وقتی روی دکمه Add languages کلیک می کنید زبان فارسی را برای خود انتخاب می کنید و روی سه نقطه کنار زبان فارسی (Persian – فارسی) کلیک کنید و Display Google Chrome in this language را انتخاب کنید. بعد از اینکه روی Relaunch کلیک کردید مرورگر گوگل کروم راه اندازی می شود و مانند تصویر زیر تمام گزینه ها به زبان فارسی تغییر می کند و چینش آن از چپ به راست تغییر می کند.

نازنین بازدید : 68 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

دورهم جمع شدن در مناسبت‌های مختلف همیشه برای بچه‌ها جذاب است. بچه‌ها عاشق شیطنت کردن و خوردن خوراکی‌های خوشمزه در این خانه و آن خانه یا رفتن به گردش هستند. اما علاوه بر این، هدیه گرفتن به مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا، عید نوروز و کادوی تولد هم باعث شاد شدن و تشویق شدن کودکان به کارهای خوب ‌می‌شود. این روزها تنوع در اسباب‌بازی‌ها خیلی زیاد شده و هر بچه‌ای با توجه به سلیقه‌اش اسباب‌بازی، عروسک یا بازی متفاوتی را دوست دارد. به همین دلیل شاید انتخاب کادوی تولد برای دختر بچه یا پسر بچه برای شما کار چندان ساده‌ای نباشد. علاوه بر این در انتخاب هدیه برای کودکان و نوجوانان باید سنجیده عمل کرد. کودکان و نوجوانان در سنین مختلف نیازها و سلایق مختلفی دارند و هر هدیه می‌تواند تأثیر متفاوتی در تربیت و روحیه‌ی آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل سن کودک بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. در این‌جا لیست پیشنهادی برای خرید هدیه یا کادو تولد برای پسر بچه و دختر بچه براساس رده‌های سنی مختلف تهیه کردیم که به شما کمک می‌کند بهترین و مناسب‌ترین هدیه را برای بچه‌ها در سنین مختلف پیدا کنید و سفارش دهید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۳ سال
لگو دوپلو
هر کدام از ساختنی‌های لگو براساس رده سنی و سلیقه مشخصی طراحی شده است. لگو برای کودکان ۲ سال تا افراد ۹۹ سال برنامه‌ دارد. با توجه به این که فرزند عزیز شما چند سال سن دارد، می‌توانید یک لگو به او هدیه دهید. اولین پیشنهاد خرید لگو برای هدیه به کودکان بالای ۳ سال، سری لگو سری دوپلو مدل Pizza Stand است. این لگو ۱۸ قطعه دارد و مناسب رده‌ی سنی بالای ۲ سال است و محبوب دختران و پسران بالای ۲ سال است. پیشنهاد دوم ما برای خرید لگو مدل ۱۰۸۵۷ از همین سری دوپلو است که در با توجه به انیمیشن ماشین‌ها ساخته شده است. این لگو بهترین کادو تولد برای یک پسر بچه‌ها و یا دختر بچه‌هایی که به ماشین علاقه دارند است. این مدل هم ۳۱ قطعه دارد.

لگو دوپلو

خرید لگو مدل Pizza Stand

لگو دوپلو

خرید لگو مدل ۱۰۸۵۷

عروسک
اگر به دنبال خرید یک هدیه‌ی ساده برای کودکان هستید، عروسک انتخاب خوبی خواهد بود. برای انتخاب عروسک میان صدها مدل، اول از همه باید به سن کودک توجه کنید. سپس باید کارتون‌های جدید را بشناسید و بدانید شخصیت محبوب آن‌ها کیست. اگر دنبال یک عروسک زیبا به‌عنوان کادوی تولد برای دختر بچه هستید، باید بدانید که شخصیت‌های محبوب میان دختربچه‌ها، شخصیت‌هایی مانند اسب‌های تک شاخ پونی و السا دورا هستند که عروسک‌هایشان موجود است. در غیر این صورت می‌توانید انواع عروسک‌های بامزه پولیشی و پلاستیکی را برای آن‌ها هدیه بگیرید. پیشنهاد اول ما عروسک پولیشی پونی است که ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. پیشنهاد دوم هم عروسک نمایشی لاک‌پشت خندان از برند نیکی که یک عروسک دستکشی است.

عروسک پونی

خرید عروسک پونی

عروسک لاک‌پشت

خرید عروسک لاک‌پشت خندان

خمیر بازی
بچه‌های کوچک از خمیربازی و ساختن و خراب کردن شکل‌های جدید لذت می‌برند. همان‌طور که می‌دانید، بچه‌های زیر ۳ سال نباید خمیر بازی کنند و برایشان خطرناک است، اما برعکس کودکان بالای ۳ سال با خمیربازی خلاقیت و مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. با خرید یک بسته خمیر بازی چند رنگ یا شن جادویی برای بچه‌های کوچک به آن‌ها کمک کنید تا تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند. شن جادویی هم مانند خمیر بازی است اما با بافت سبک‌تر و درشت‌تر است. برای انتخاب خمیر بازی برای هدیه دادن به کودکان بالای ۳ سال چند گزینه دارید؛ می‌توانید به آن‌ها یک بسته خمیر بازی ساده و با کیفیت به همراه لوازم قالب‌گیری کاردک هدیه بگیرید که پیشنهاد ما به شما خمیر بازی ۱۰ رنگ آریا است. برای کودکانی که می‌دانید چند بسته خمیر بازی در خانه دارند هم می‌توانید شن جادویی مجیک مدل سیرک کادو بگیرید که ۴ بسته شن جادویی ۹ عدد قالب دارد.

خمیر بازی آریا

خرید خمیربازی آریا

شن جادویی

خرید شن جادویی مجیک

سرگرمی و آشنایی با فنون
کودکان از سن ۵ سالگی به بعد شروع به تقلید از پدر و مادرشان در بازی‌های خود می‌کنند. مثل مادران خود آشپزی می‌کنند یا باغبانی و نجاری را از پدر خود تقلید می‌کنند. بهترین هدیه برای کودکان در این سنین اسباب بازی‌هایی است که بتوانند با آن در نقش خود فروبروند و کارهای بزرگترها را انجام دهند؛ مثل اسباب‌بازی‌های آموزشی برای آشنایی با فنون. پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه نازی که به آشپزی و خاله بازی علاقه دارد، اسباب بازی مجموعه آشپزخانه است. به‌عنوان کادو تولد برای پسر بچه کوچکی هم که به کارهای فنی علاقه دارد و دوست دارد با آچارها و پیچ‌های جعبه ابزار بازی کند، میز ابزارآلات اسباب بازی مناسب است.

نازنین بازدید : 66 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

بخارشوی چیست؟
بخارشوها از ترکیب بخار آب و در بعضی از مدل‌ها مواد شوینده به همراه مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، فرش و موکت استفاده می‌کنند. برخی از بخارشوها دارای سری‌های متعدد بوده که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید بخارشوی های موجود در بازار مشابه یکدیگر هستند و غالبا دارای سری‌های مختلفی از قبیل برس چرخان، برس فلزی و سری حوله‌ای برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح هستند. سیستم گرمایش داخلی بخارشو‌ها که از یک بخش تشکیل شده وظیفه‌ی تبدیل آب موجود در مخزن به بخار (بخار با دما و فشار بالا) را برعهده دارد.

مزایای استفاده از انواع بخارشوی
در صورت استفاده از بخارشوی دیگر نیازی به شوینده‌های سمی ندارید.
به دلیل حذف شوینده‌های سمی، هم هزینه خرید این شوینده‌ها کاهش پیدا می‌کند و هم سلامت شما تهدید نمی شود.
در شست و شو سنتی ممکن است بر روی سطح مورد نظر، مقداری مواد شوینده سمی باقی مانده و برای افراد خانه و حیوانات خانگی خطرناک باشد.
سطح مورد نظر به سرعت و بسیار تمیز می‌شود و هیچ گونه لکه‌ای ندارد.
علاوه بر تمیزی، میکروب‌های موجود بر روی این سطوح از بین می‌روند.
در بورسیکا بخوانید: چرا بخارشوی بخریم
 

اکثر امکاناتی که اخیرا به بخارشوی‌ها اضافه شده جنبه تزئینی داشته و در عمل کاربرد چندانی ندارد، پس بهتر است پولی که می‌خواهید برای خرید آن بپردازید را برای امکانات کاربردی خرج کنید، به طور مثال برخی از مدل های تی بخارشوی، بر روی سری آن یک چراغ تعبیه شده تا در مکان های تاریک بتوانید سطح مورد نظر را ببینید، که این قابلیت آنقدر ها هم مهم و کاربردی به نظر نمی رسد که بخواهید بابت آن پول اضافه پرداخت کنید.


در ادامه مقاله به نکات مهمی که در رابطه با انتخاب یک بخارشوی باید به آن‌ها دقت کرد، اشاره می‌کنیم:

انواع بخارشوی‌های موجود در بازار

بخارشوی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که بسته به نوع نیاز و بودجه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. این وسیله کاربردی در  چند مدل  بخارشوی دستی، تی بخار، بخارشوی مکش‌دار و بخارشوی چندمنظوره ارائه می‌شود.

تی بخارشوی:
به بخار شوهایی که سری (دسته) آن به بدنه متصل است، اصطلاحا تی بخارشوی گفته می‌شود. تی بخارشوی وسیله‌ای شبیه به جاروبرقی است. در طراحی آن از دسته‌بلندی استفاده شده است و یک مخزن بر روی دسته و یا به صورت جداگانه دارد. این بخارشوها به‌صورت شارژی و برقی تولید می‌شوند که هرکدام از آن مزایا و معایب خاص خودش را دارد. برای مثال در نوع شارژی آن می‌توانید بدون نیاز به پریز برق تمام سطوح را تمیز کنید و این مکان محدود به داخل خانه نمی‌شود. اما بعد از چند دقیقه استفاده، مجبور هستید آن را شارژ کرده و چند دقیقه‌ای را برای شارژ باتری آن وقت بگذارید. این مدل بخارشوها برای تمیز کردن سطوح  سنگی، سرامیک و پارکت طراحی شده‌اند و شما نمی‌توانید از آن برای تمیز کردن اجاق‌گاز، شیشه‌ها و پنجره استفاده کنید.

بنابراین درصورتی‌که عمده نیاز شما به بخارشوی، برای تمیز کردن سطوح کف زمین (سنگ، سرامیک و پارکت) است، بهتر است تی بخار را انتخاب کنید تا در هنگام تمیزکاری کف زمین، به کمرتان آسیب کمتری وارد شود و یک بخارشوی مقرون به صرفه داشته بشید.


بخارشوی دستی:
این بخارشوی جمع جورتر است، بخارشوهای دستی وزن کم‌تری دارند و معمولاً به‌صورت شارژی کار می‌کنند. برندهای مختلف این نوع بخارشوی را با وسایل جانبی متنوع‌تری ارائه می‌دهند، بنابراین در هنگام خرید به وسایل همراه آن دقت کنید. شما می‌توانید از بخارشوی دستی برای تمیز کردن دیوارها، در، اجاق‌گاز، پنجره و شیشه، سینک، سرویس بهداشتی و قسمت‌های کوچک در دسترس استفاده کنید. البته با توجه به جثه کوچک‌تری که دارد مخزن آب آن نیز کوچک‌تر است و توان کمتری نسبت به دو مدل دیگر دارد. بنابراین اگر نیاز شما به بخارشوی به این موارد محدود می‌شود و کف خانه‌تان از سرامیک و سنگ نیست و با موکت و فرش پوشانده شده است، بهتر است سراغ بخارشوی های دستی بروید.


در بورسیکا بخوانید: نکاتی که برای استفاده از بخارشوی باید بدانیم
 

بخارشوی چند منظوره (چندکاره):
این نوع از بخارشوها دارای ابزار مختلف و سری‌های متعدد جهت پاک کردن سطوح هستند، مثلاً برای تمیز کردن کف زمین یک سری بزرگ و تی مانند دارد و در صورت تمیز کردن گاز و سینک می‌توانید سری کوچک‌تر و  مناسب‌تری را انتخاب کنید. درواقع با این بخار شوی می‌توانید تمام قسمت‌های خانه را تمیز کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدت زمانی که این دستگاه بتواند آب را به جوش آورده و بخار تولید کند، نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است و اندازه آن بزرگ‌تر و جاگیرتر می‌باشد. این بخارشوی انتخابی کامل برای پاک کردن لکه ها از هر سطحی است. بخارشوی چند منظوره، دارای تنظیماتی از قبیل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار آب برای فرش، موکت، شیشه و سرامیک است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود آن را به یک غول وسایل نظافتی خانگی تبدیل می‌کند.  بخار شوی چند منظوره یک دستگاه بزرگ‌تر و جاگیرتر است، قیمت آن نیز در مقایسه با دو مدل قبلی بیشتر می‌باشد.

بخارشوهایی که لوازم جانبی و سری های مختلفی دارند، اغلب برای تمیز کردن فرش‌، دیوار و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


بخارشوی مکش‌دار:
این نوع از بخارشورها دارای دو مخزن مجزا بوده که مخزن اول مخصوص آب تمیزی است که به بخار تبدیل می‌شود و مخزن دوم آب کثیف جمع آوری شده از سطوح را در خود جای می‌دهد. بخارشوی با استفاده از قدرت مکش، آب کثیف تولید شده را داخل مخزن جمع آوری کرده و بدین ترتیب نیازی به خشک کردن سطح با استفاده از دستمال نیز نخواهد بود.

راهنمای خرید بخارشوی - بخارشو های مکش دار
هنگام خرید بخارشوی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های متنوعی به تولید این وسیله‌ی کاربردی پرداخته‌اند و هر سه مدل را در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌کنند. بنابراین در هنگام خرید ممکن است سردرگم شوید. در این قسمت به شما کمک می‌کنیم تا یک مدل مناسب با نیازتان را بخرید:

نازنین بازدید : 77 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

فرش بخشی از زیبایی و دکوراسیون خانه است؛ اما وقتی صحبت از فرش کودک می شود علاوه بر زیبایی  نقش و رنگ باید به جنبه هایی دقت کرد که تا قبل از این برایمان این اندازه مهم نبوده اند. کودک از زمانی که شروع به حرکت  می کند، به طور مداوم با سطح فرش در تماس است.  بدن کودک بارها روی فرش قرار می گیرد و هر نوع آلودگی خیلی سریع به بدن کودک منتقل می شود و می تواند عاملی برای عفونت و حساسیت های پوستی شود.

اگر شما از آن دسته پدر و مادرهایی هستید که با دیدن اولین فرش با نقش سیندرلا یا میکی موس دست به خرید می زنید این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله قصد داریم به تمام نکات مهمی که هنگام خرید فرش برای کودک لازم است بدانید اشاره کنیم. با دانستن این نکات انتخاب بهتری خواهید داشت تا کودک شما هم در کمال آرامش و راحتی دوران کودکی خود را سپری کند.

نرمی و لطافت فرش کودک
اولین نکته در انتخاب فرش کودک نرمی و لطافت فرش است. زمانیکه کودک کف اتاق خود در حال بازی است، راه می رود، می نشیند و می خزد، بدن کودک در تماس با فرش است. فرش کودکی که سفت باشد نمی تواند راحتی و احساس خوبی را به کودک بدهد. سعی کنید موقع خریدن با کف دست خود نرمی فرش را بررسی کنید. نرمی و لطافت عامل مهمی در انتخاب فرش برای کودک عزیزتان است.

آیا فرش های با پرز بلند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک هستند؟
هنگام خرید، فرش نرم و با لطافت اولویت اول است، اما نرمی فرش به این معنا نیست که حتماً فرش باید با پرزهای بلند باشد. پرزهای بلند خود عاملی برای نگه‌داشتن آلودگی و ذرات گرد و غبار است. این نوع فرش ها نظافتشان هم دشوارتر است.

توصیه ما این است که پرزهای فرش تا حد ممکن کوتاه باشد. با کوتاه شدن پرزهای فرش عاملی که می تواند به فرش نرمی را هدیه کند، ظرافت و تراکم بالای فرش است. تراکم بالا می تواند راحتی بیشتری را برای کودک شما موقع حرکت روی فرش فراهم کند. پس بهترین، نرم ترین و با کیفیت ترین فرش را برای سلامت کودک خود انتخاب کنید.

نکته مهم: ریشه های فرش یکی دیگر از عواملی است که آلودگی را در فرش ماندگار می کند. به قول معروف مخزن یا بانک آلودگی فرش هستند. توجه به این نکته در سلامت اتاق کودک مؤثر است.شایان ذکر است که امروزه اکثر فرشهایی که برای مصرف اتاق کودک تولید می شود بدون ریشه است

چه جنس فرش برای اتاق کودک من مناسب است؟
جنس فرش و اینکه از چه الیافی در تولید فرش استفاده شده باشد بسیار مهم است. جنس فرش هم یکی دیگر از عواملی است که با سلامتی کودک در ارتباط است. پیشنهاد ما این است فرش با الیاف اکرولیک، پلی پروپیلن هیت ست شده برای اتاق کودکتان خریداری کنید. این نوع الیاف علاوه بر نرمی محیط سالمی را برای بازی کودک فراهم می کند.

نکته مهم ۱: فرشی که برای  اتاق کودک انتخاب می کنید بهتر است کمی ضخامت داشته باشد. فرش های نازک سرما را از کف اتاق به بدن کودک انتقال می دهند و باعث می شوند تا کودک به خصوص در فصل های سرد دچار بیماری شود.

نکته مهم ۲: جنس فرشی که کف اتاق کودکتان را می پوشاند بهتر است قابل شستشو باشد، یعنی کیفیتی را داشته باشد که با شست و شو زیاد خراب و مستهلک نشود. بعضی از فرش ها با شستشو کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. هنگام خرید از کیفیت رنگ های استفاده شده در فرش هم مطمئن شوید. تا با شست شوی فرش رنگ ها با هم ترکیب نشوند و فرش ظاهر خود را از دست ندهد.

نکته مهم ۳: فرش کودک لازم است ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد.ودر تولید آنها حتما از نخ های هیت ست شده استفاده شده باشد

رنگ فرش اتاق کودک
اگر نکات قبلی را رعایت کرده اید بیایید درباره رنگ فرش اتاق کودک صحبت کنیم. رنگ فرش ارتباط مستقیم با روحیه کودک دارد. معمولاً رنگ فرش با دکوراسیون اتاق کودک ست می شود. با رنگ پرده ها، کمدها، سرویس خواب، روتختی و ملحفه ها و حتی رنگ دیوارها. رنگ های شاد با اتاق کودک روح و تازگی خاصی می دهد؛ اما دقت کنید که فرش کودک زیر پا سریع کثیف می شود. پس رنگ هایی انتخاب کنید که کثیفی را سریع نشان ندهد و به قول معروف چرک تاب باشند. آبی تیره، سبز تیره، قرمز تیره، بنفش پیشنهادهای جالبی هستند که شادابی خاصی هم به اتاق می دهند.

آیا طرح و نقش فرش اتاق کودک دخترانه/ پسرانه است؟
اگر جنس و رنگ فرش اتاق کودکتان را انتخاب کرده اید حالا وقت انتخاب فرش های فانتزی با تم های عروسکی خاص است. بر اساس اینکه کودک شما دختر یا پسر است تم کارتونی و کودکانه ای را انتخاب کنید، البته به رنگ هم توجه کنید. رنگی که برای اتاق کودک پسر شما به کار می رود گاهی متفاوت است. برخی منابع توصیه می کنند که رنگ های سرد نظیر آبی، فیلی، سرمه ای زرشکی و یشمی مناسب پسران و رنگ های بنفش و صورتی و قرمز برای کودک دخترتان مناسب است. البته روانشناسان نظر دیگری دارند، آن ها معتقدند رنگ های آرامش بخش در محل خواب و رنگ های مفرح و شاد در منطقه بازی به کار برود و اصلاً جنسیت کودک مطرح نمی باشد.

سخن نهایی با پدر و مادرها:
خرید فرش برای اتاق کودک انتخاب سختی نیست اما رعایت چند نکته مهم در فرایند خرید شما را از دردسرهای بعدی خلاص می کند. کودکان قدرت تشخیص و درک را در سال های اولیه ندارند و این والدین هستند که از آن ها مراقبت می کنند. موقع خرید فرش سلامتی کودک را در درجه اول قرار دهید، اما توجه به روحیه و روانشناسی رنگ ها هم به همان اندازه مهم است. با انتخاب فرش با پرزهای کوتاه، نرم، متراکم و رنگ های مناسب و با طرحی فانتزی می توان اتاق کودک را محیطی دوست داشتنی برای کودک ساخت.

نازنین بازدید : 68 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم تجری است و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد یک برادر بنام شهریار و یک خواهر دارد، پدر مرحومش مغازه دار و مادرش خانه دار بود

 

مراسم عقد سام درخشانی و همسرش

-178213

J1435302221

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 2,260
  • بازدید کلی : 7,369